nog maar 9 weken!!! - Reisverslag uit Cala Ratjada, Spanje van Desiree Schmitz - WaarBenJij.nu nog maar 9 weken!!! - Reisverslag uit Cala Ratjada, Spanje van Desiree Schmitz - WaarBenJij.nu

nog maar 9 weken!!!

Blijf op de hoogte en volg Desiree

10 Augustus 2012 | Spanje, Cala Ratjada

Hallo lieverds,

Het is weer een tijdje geleden dat ik jullie op de hoogte gehouden van mijn leventje hier in Mallorca. Inmiddels zit de helft van mijn tijd er hier op. En ik kan nog steeds niet geloven hoe snel de tijd is om gevlogen.. je leeft hier echt helemaal voor jezelf. je eigen appartementje, niemand die zeurt ik kan wel zeggen dat dit puur genieten is.
over 9 weekjes om precies te zijn op 12 oktober om 09:20 lever ik dit mooie leventje van zon, zee en strand weer in voor het het normale leven in nederland. best raar eigenlijk.
ik ga weer iedere dag om normale tijd eten stipt om 18:00. pasta lever ik in voor hollandse pot.
ik denk dat ik maar een paar stoelen in de gang zet met wat activia's. blijkt goed te zijn voor je stoelgang.... haha grapjeeeee! maar eventjes serieus ik moet wel zeggen Nederland en Spanje....... je kunt het eigenlijk best vergelijken met een stad naar Groeten uit de Rimboe.
want in ben echt super zelfstandig geworden dat je me met met een wasmachine, strijkplank en een recept best 1 weekje in de jungle kunt zetten waarna ik dan na 7 dagen nog steeds een teken van leven kan geven aan jullie.

ohja en we moeten weer wachten op de veolia bus die zoals gewoonlijk 10 minuten te laat komt, terwijl het weer regent en met een pijnlijk gevoel zal ik uiteindelijk weer toegeven dat ik dan maar beter kamerplant had kunnen zijn.
het leven is niet altijd koek en ei!

heb even terug gekeken hoe ik in mallorca ben begonnen en hoe ik uiteindelijk geeindigd ben.
hoe moeilijk de eerste weken waren en hoe makkelijk het nu allemaal gaat. ik ben zo blij dat ik heb doorgezet en nu weer lekker geniet van iedere dag. 1 september hebben de eerste stagiares hun seizoen erop zitten en vliegen ze weer terug naar o.a. Nederland, Rusland en het vasteland van Spanje. en iedereen zegt jeetje wat is deze tijd omgevlogen zeg! ik kijk uit om naar huis te gaan maar tegelijkertijd zeggen ze ook allemaal dat ze het hier gaan missen.

maar om even terug de komen op de afgelopen weken wat ik allemaal heb meegemaakt.
want dit wil ik natuurlijk met jullie delen.
in Juli heb ik mijn eerste duikles gehad, mijn eerste indruk was echt wauwwww! het was zo mooi onder water. zoveel vissen die gewoon voor je gezicht zwommen. ik zag een soort doorzichtige vissen. ofja vissen zonder kleur!

deze maand waas ook de topdrukte weken van het hotel. compleet volgeboekt voor 6 aaneengesloten weken. veel werk dus en tegelijkertijd bloedheet.. heb me de tieten van het lijf af gezweet hoor.... duurde niet meer lang of ik lach aan de beademing. ik was het zo zat op een avond dat ik mijn hele bed op mijn balkon heb gezet compleet met stroom en nachtkastje.
dat voelde nog eens als kamperen!!!

over 3 weekjes zijn mijn ouders al hier! dus heb weer even om naar uit te kijken.
ik spreek jullie snel weer en dankjewel voor alle lieve berichtjes. jullie zijn tot

tot 12 Oktober!!!

xxxx abrazo y beso

  • 10 Augustus 2012 - 08:57

    Vero:

    Ik heb weer echt motte lachen um dien verheulke....joajoa aaf en toe dink ik auk waal es desse baeter kamperplant hads kenne waere. DULLIE!!!
    Ik haop det de zon een bietje blief sjiene....want euver een paar waeke komme we Mallorca onveilig maken :) Geneet d'r van en neet te broen he? ;)

  • 10 Augustus 2012 - 19:30

    Lindsay:

    Hey Desiree,
    Leuk om weer ff wat te lezen van je. En al naar de kapper geweest? Ik ben pas met je vader en cocktail naar de bos geweest. Ging echt goed met noa. Als je terug bent gaan we een keer samen. Geniet nog maar ff van je laatste weekjes. Have fun.

    Dikke kxs lins.

  • 10 Augustus 2012 - 19:43

    De Stalletjes,:

    Hey Deesje,

    Wat weer een leuk verhaaltje, was wel lachen.
    Maar goed dat je door hebt gezet, dat was toch zeker de moeite waard.
    en ik lees dat je zo goed met de strijkplank in de weer bent,
    als je terug bent mag je onze was strijken ( afgesproken?? ) HA HA
    Geniet er nog maar lekker van en veel plezier met Veronique,
    en daarna met mam en pap!!!

    Groetjes uit Belfeld,

  • 11 Augustus 2012 - 10:55

    Mam En Pap:

    Hai Desiree

    Wat een leuk verhaal en nu al zo zelfstandig daar zijn wij blij mee
    Ja je maakt wel een hoop mee lekker genieten en werken , dingen beleven die je zelf allemaal mag beslissen
    zonder dat gezeur van je ouders hahhaahah
    het is snel gegaan en we kijken er ook naar uit om je te bezoeken en je lekker te knuffelen hahah

    heel veel kusjes

  • 11 Augustus 2012 - 12:33

    Nicole:

    Holaaa Desiree,
    Nog maar 9 weekjes te gaan... pff de tijd vliegt echt om inderdaad! Maar nog 9 weken dat je volop moet gaan genieten (naast het harde werken in het hotel). Zo te lezen doe je dat genoeg en ik vind het super dat je inderdaad hebt doorgezet ondanks het lastige begin en er zo alsnog een toptijd van hebt gemaakt. Leuk dat je de komende tijd nog bezoek krijgt van het thuisfront, altijd gezellig :-) Voor nu: DISFRUTA!
    Abrazo X Nic

  • 13 Augustus 2012 - 19:58

    Corina:

    Hoi dees,
    weer zo'n leuk verhaal, maar... waarom je denkt dat je het met een wasmachine en strijkplank in de jungle gaat overleven is me nog niet helemaal duidelijk. Nog even wat bedenken om zelf de stroom op te wekken!!!! fijn dat je het nog steeds zo naar je zin hebt. En wat ziet het er gezellig uit op de foto's. Nog even genieten, voor je het weet is het al weer 12 oktober. groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Desiree

Actief sinds 18 Nov. 2011
Verslag gelezen: 708
Totaal aantal bezoekers 15016

Voorgaande reizen:

24 April 2012 - 12 Oktober 2012

Mallorca

Landen bezocht: