bijna een halfjaar op mallorca, nog 25 dagen!!!!! - Reisverslag uit Cala Ratjada, Spanje van Desiree Schmitz - WaarBenJij.nu bijna een halfjaar op mallorca, nog 25 dagen!!!!! - Reisverslag uit Cala Ratjada, Spanje van Desiree Schmitz - WaarBenJij.nu

bijna een halfjaar op mallorca, nog 25 dagen!!!!!

Blijf op de hoogte en volg Desiree

17 September 2012 | Spanje, Cala Ratjada

holaa,
en ineens zijn we al verder dan het midden van September. Nog eventjes en ik kan met pensioen!
Jeetje wat gaat de tijd snel zeg ik word er gewoon zenuwachtig van als ik bedenk dat ik alweer schapen moet tellen als ik s’avonds in mijn bed lig. Het zijn namelijk nog 25 nachtjes slapen. Nog maar drie weken. nog 3 weken totdat ik eindelijk een diploma heb voor zelfstandigheid en dat ik het gered heb in mijn eentje.

Om even terug te komen op de maand september. Het werken is nog steeds leuk maar jeetje wat zijn er saaie dagen bij geweest zeg! Ik wilde bijna solliciteren voor matrassen inslaper bij de plaatselijke bedden verkoper en dat ze dan maar even belde zodra ze me nodig hadden.
Sommige dagen waarvan je echt dacht yes, die is voorbij en nu gillend naar huis! Je merkt het echt dat het seizoen afloopt. Hele andere mensen die in het hotel verblijven. Een stuk rustiger qua kinderen en het team van collega’s word elke keer kleiner en kleiner.
Zware dagen zeg..gelukkig blijft het werken nog steeds leuk en ik zou het zo nog eens kunnen overdoen

Maaaaar 9 september was de dag dat mijn zus en 2 vriendinnen aankwamen op Mallorca.
Ik had haar al 9 maanden niet gezien dus alle reden voor een feestje en 4 gezellige dagen ervan te maken. Het duurde wel wat lang maar uiteindelijk kwamen ze dan aan met de transfer bij het hotel.
S’avonds meteen aan de cocktails gegaan in coco’s pool en physical en bolero. Alleen bij die laatste ‘bolero’ zijn we al snel weggegaan aangezien we dachten dat we in het bejaardentehuis stonden.
De volgende dag heerlijk de hele dag lopen bakken op het strand in Cala Ratjada en woensdag tevens ook. Het was de bedoeling dat ik deze dag ook weer afscheid van ze nam aangezien ik om 16:00 weer moest beginnen. Ik heb ze dus maar bij de BINGO neergezet omdat de transfer pas om 17:00 ging.
Volgens mij hebben ze wel kunnen lachen om de animatoren van ons hotel!
Alleen had ik woensdag ook nog vrij dus ben ik nog een dagje naar het Nederlandse gedeelte gekomen van mallorca. natuuuurlijk El Arenal! De uitgaansbestemming! Het eerste wat ik ging doen was 2 broodjes frikandel bestellen om vervolgens opnieuw te genieten op het strand.
En toen was het echt tijd om de laatste bus terug te pakken naar Cala ratjada.
En ook wel gezegd letterlijk de laatste bus!!!!! Je raad nooit wat mij is gebeurd.. in de plaats Manacor zo ongeveer in het midden van het eiland is het de bedoeling dat je uitstapt en naar de overkant loopt om daar vervolgens de andere bus te pakken.. en precies weer zo’n actie voor mij ik ben in slaap gevallen en hoorde dus geen kip voorbij gekomen… de buschauffeur had mij ook niet gezien en reed dus naar de parkeergarage om zijn bus te parkeren aangezien zijn werkdag erop te zitten. Toen ik die garage inreed werd ik geschrokken wakker door het felle licht.. ik snel naar de buschauffeur om te zeggen dat ik er was. De buschauffeur vertelde me dat de bus natuurlijk al weg was. Hij heeft me dus ergens op de route moeten afzetten bij een rotonde. En die andere bus zou dan terug komen met al die mensen om mij te halen. Hahahaha don’t move! Don’t move stay here untill the bus is coming.
Hij wist natuurlijk geen raad met zo’n ramptoerist als mij! Uiteindelijk is alles goed gekomen en ben ik weer thuis aangekomen.

Vandaag is er weer iemand terug naar huis gegaan en nu zal ik de eerste volgende zijn die het hier gaat achterlaten… nog 25 dagen, het aftellen is echt begonnen en ik heb der zin in.

  • 17 September 2012 - 16:14

    Zowie:

    Goad um te huure det het goad met dig geit! en desse het nog wal leuks vinds doar...
    maar wat een actie weer van de bus haha ken oak alein dig maar gebeure! en tot euver 25 dagen in het koude nederland hiephoi! xx

  • 17 September 2012 - 16:14

    Zowie:

    Goad um te huure det het goad met dig geit! en desse het nog wal leuks vinds doar...
    maar wat een actie weer van de bus haha ken oak alein dig maar gebeure! en tot euver 25 dagen in het koude nederland hiephoi! xx

  • 17 September 2012 - 16:40

    Nicole:

    He Desiree,
    Wow wat gaat de tijd toch snel... En als jij terugkomt ben ik alweer weg...! Zo te lezen (en aan de foto's op facebook te zien) heb je een supertijd gehad met vero & de krijsmeeuwen :-) Superleuk!! Tja en nu het seizoen aan het aflopen is, is het inderdaad tijd om terug naar Nederland te komen. Geniet nog van je laatste weken daar, de zon is hier namelijk ver te zoeken ;-)
    Abrazo X Nic

  • 17 September 2012 - 22:12

    Mam En Pap:

    Hai Desiree we kijken er naar uit dat je bijna naar huis komt hebben we weer wat om te zorgen
    nee hoor ,jij bent nu zelfstandig wel een verhaal weer geniet maar een paar weken en tot snel x

  • 17 September 2012 - 23:05

    Corina:

    jammer dat we binnenkort niet meer van die super slimme acties van je kunnen genieten.Echt iets voor jou om in slaap te vallen in de laatste bus. Gelukkig geen nacht in de parkeergarage doorgebracht. Veel plezier nog de laatste 25 dagen. groetjes

  • 18 September 2012 - 11:47

    Vero:

    Krebby!!! Geneet van dien letste paar dagen daor! We zeen os gauw weer, vond ut suuuupergezellig met dich in Mallorca! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Desiree

Actief sinds 18 Nov. 2011
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 15017

Voorgaande reizen:

24 April 2012 - 12 Oktober 2012

Mallorca

Landen bezocht: